Перегляд зібрання за групою - Автори Марчук, Валерія Василівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2023-06-22Аналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)Марчук, Валерія Василівна
2023Вплив штучного інтелекту на цифровий маркетинг бізнесуМарчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2023Зміни споживчої поведінки в умовах трансформації цифрових маркетингових комунікаційШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Стельмашенко, Олена Олександрівна; Stelmashenko, Olena; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria
2022Мобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experienceМарчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна Валеріївна
2022Особливості управління попитом на основі цифрових маркетингових технологійШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria
2022Стандарти забезпечення маркетингових досліджень в умовах цифрової економікиШевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria; Адєєва, Ганна Володимирівна; Adieieva, Ganna
2022Сучасні тренди маркетингових досліджень бізнес-середовища компаній в умовах цифрових трансформаційШевченко, Анна Валеріївна; Марчук, Валерія Василівна