Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14565
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Проскурка, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-15T07:07:08Z | - |
dc.date.available | 2015-05-15T07:07:08Z | - |
dc.date.issued | 2014-10 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14565 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається методика та результати дослідження особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Висвітлено особливості самоідентифікації, самооцінки, рефлексивності та самопрезентації майбутніх фахівців з інформаційних технологій як показників особистісного компоненту їх автопсихологічної компетентності.За узагальненням результатів дослідження визначено високий, середній та низький рівні особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технології. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету Вип. 121. Т.II | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологічні науки;Вип.121 Том 2 | - |
dc.subject | майбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність,і особистісний компонент автопсихологічної компетентності, рефлексивність, самопрезентація, самооцінка, самоідентифікація. | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОГО КОМПОНЕНТУ АВТОПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 159.923.2:004(045) | - |
Appears in Collections: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Особливості особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій.pdf | Основна стаття | 324.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.