Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТімкіна, С.Ю.-
dc.contributor.authorБєлятинський, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2015-11-04T08:25:26Z-
dc.date.available2015-11-04T08:25:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНайбільш ефективним досягненням мінімуму витрат при здійсненні руху транспорту по вулично-дорожній мережі є вибір найкоротшого маршруту руху і забезпечення на ньому відповідних транспортно-експлуатаційних умов.Але на сьогоднішній день на вулично-дорожній мережі міст України ситуація з організацією руху транспортних потоків показує, що не завжди найкоротший маршрут буде економним і зручним.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16686-
dc.descriptionДля того, щоб вибрати оптимальний маршрут руху, провівши аналіз транспортної ситуації, що склалася в усьому місті, з прогнозуванням імовірних змін на окремих перегонах і перехрестях в найближчий час, треба мати загальну картину про інтенсивність руху, щільність, швидкість, а також про дорожньо-транспортні пригоди, дорожні роботи та інші непередбачені ситуації, які склалися.Але керуючи автомобілем, водій не може провести відповідний аналіз і прийняти правильне рішення своїх дій.У такій ситуації керований ним транспортній засіб стає заручником обставин, де не завжди можливо змінити рішення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНАУuk_UA
dc.subjectМаршрутuk_UA
dc.subjectІнтенсивністьuk_UA
dc.subjectЩільністьuk_UA
dc.subjectШвидкістьuk_UA
dc.titleЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМИ ПОТОКАМИ ВУЛИЧНОЇ МЕРЕЖІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АРХІТЕКТУРА ТА ЕКОЛОГІЯ.pdf2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.