Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкрипченко, О. В.-
dc.contributor.authorБєлятинський, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2015-11-26T12:35:07Z-
dc.date.available2015-11-26T12:35:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОкрему частину в теорії взаємодії колеса автомобільного транспорту із покриттям автомобільної дороги представляє вивчення плями контакту, а саме параметрів, що впливають на її геометричні характеристики, а внаслідок і на зчіпні характеристики в цілому. Існує ряд конструктивних факторів, що впливають на розмір плями контакту, тиск усередині шини, тип малюнку протектора, а також швидкість руху транспортного засобу. В теорії вивчення фрикційної пари «колеса-опорна поверхня» зазвичай приймають деякі допущення. Основа, по якій перекатується колесо вважається абсолютно жорсткою, а форму плями контакту приймають близькою до прямокутної.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17023-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНАУuk_UA
dc.subjectВивчення плями контактуuk_UA
dc.subjectМеханічне деформування матеріалуuk_UA
dc.titleАНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЗЧЕПЛЕННЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО В ЗОНІ КОНТАКТУ ШИНИ З ПОВЕРХНЕЮ ПРОЇЗНОЇ ЧАСТИНИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc620.179.118:625.8(043.2)-
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.