Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасюкович, Д. Б.-
dc.contributor.authorСтепанчук, О.В.-
dc.date.accessioned2016-05-17T11:48:13Z-
dc.date.available2016-05-17T11:48:13Z-
dc.date.issued2013-04-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19968-
dc.description.abstractДля визначення шляхів та методів підвищення пропускної здатності міських магістралей з кільцевим рухом слід виявити структуру, параметри та змінні транспортного потоку, що дозволить знайти причинно-наслідкові звязки між одиницями потоку в процесі руху та отримати шляхи вирішення основних проблем в процесі експлуатації даного типу перетину.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник інженерної академії наук;-
dc.subjectкільцевий перетин, транспортний потік, транспортний потенціал, лінія злиття, час затримки, швидкість рухуuk_UA
dc.titleОсобливості розподілу транспортних потоків по магістральних вулицях з кільцевим рухом.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc629.60.002.8 (046)-
Appears in Collections:Наукові статті співробітників кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.