Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлич, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2016-05-17T11:59:32Z-
dc.date.available2016-05-17T11:59:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19976-
dc.description.abstractУ статті розглядаються можливості використання якісних і кількісних соціологічних досліджень на виборах до органів влади, зокрема — місцевих. Особлива увага зосереджується на методі фокус-груп.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолітичний менеджментuk_UA
dc.titleМетод фокус-груп у соціологічному супроводі виборчих кампанійuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФГ.pdf3.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора