Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВржесневський, Іван Іванович-
dc.contributor.authorРакитіна, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-05-25T12:09:50Z-
dc.date.available2016-05-25T12:09:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТеорія і методика фізичного виховання і спорту: науково-теоретичний журнал. К.: 2012. – Вип. 2. – С. 45-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20833-
dc.description.abstractПроаналізовано взаємозв’язок між мотивацією студентів до занять фізичними вправами та самооцінкою фізичної підготовленості. Представлені результати дослідження підходів до самооцінки фізичної підготовленості в контексті самоконтролю процесу фізичного виховання студентів вузу. Вказано на наявність взаємозв'язку самооцінки фізичної підготовленості студентів з перспективами мотивації до занять фізичним вихованням. Проведено аналіз самооцінки фізичної підготовленості студентами спеціального відділення ВНЗ. Через призму самоконтролю і самооцінки порушеніuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет фізичного виховання і спорту України, Киев 2012uk_UA
dc.subjectСамооцінкаuk_UA
dc.subjectфізична підготовкаuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectстуденти спеціальної медичної групиuk_UA
dc.titleМотивація до самооцінки фізичної підготовленості студентами спеціальних медичних групuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378:37.037:796.011.1(045)-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.