Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/24705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХребет, Валерий Григорьевич-
dc.contributor.authorХребет, Валерій Григорович-
dc.contributor.authorKhrebet, Valeriy-
dc.contributor.authorВербицкий, Владимир Григорьевич-
dc.contributor.authorВербицький, Володимир Григорович-
dc.contributor.authorVerbitskii, Volodymyr-
dc.contributor.authorБанников, Валерий Александрович-
dc.contributor.authorБанніков, Валерій Олександрович-
dc.contributor.authorBannikov, Valeriy-
dc.contributor.authorВельмагина, Наталия Александровна-
dc.contributor.authorВельмагіна, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorVelmagina, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-02-09T08:46:09Z-
dc.date.available2017-02-09T08:46:09Z-
dc.date.issued2016-05-21-
dc.identifier.citationХребет В. Г. Построение бифуркационного множества модели двухосного автомобиля / В. Г. Хребет, В. Г Вербицкий, В. А. Банников, Н. А. Вельмагина // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал. – Луцьк: Луцький НТУ, 2016.– №2(6). – С. 160.uk_UA
dc.identifier.issn2313-5425-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/24705-
dc.description.abstractРассмотрен альтернативный подход определения условий безопасной потери устойчивости прямолинейного стационарного движения модели двухосного экипажа с избыточной поворачиваемостью в смысле Н.Н. Баутина на основе геометрической картины механизма дивергентной потери устойчивости. Силы увода как функции углов увода представлены з точностью до кубических Условия безопасной потери устойчивости зависят от соотношения между коэффициентами сопротивления уводу и коэффициентами сцепления в поперечном направлении осей.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто альтернативний підхід до визначення умов безпечної втрати стійкості(в сенсі М.М. Баутіна) прямолінійного стаціонарного режиму руху моделі двохосного екіпажу з надлишковою повороткістю, що базується на геометричній картині механізму дивергентної втрати стійкості. Сили відведення як функції кутів відведення представлені з точністю до кубічних членів. Умови безпечної втрати стійкості залежать від співвідношення між коефіцієнтами опору відведення та коефіцієнтами зчеплення в поперечному напрямі на осях.uk_UA
dc.description.abstractAn alternative approach is considered to determination of the conditions of safe stability loss for rectilinear stationary motion of an oversteered (in the sense of M. Bautin) two-axes vehicle model. The approach is based on a geometrical representation of the divergent stability loss mechanism. The slipping forces as functions of slipping angles are presented with an accuracy to a cubic term. The safe stability loss conditions depend on the ratio between the slipping resistance coefficients and the clutch coefficients in the transverse direction of the axes.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛуцький національний технічний університет. Луцьк, Україна.uk_UA
dc.subjectАвтомобиль, коэффициент увода, коэффициент сцепления устойчивость движения, дивергентные бифуркации.uk_UA
dc.subjectАвтомобіль, коефіцієнт відведення, коефіцієнт зчеплення, стійкість руху, дивергентні біфуркації.uk_UA
dc.subjectCar, slipping coefficient, clutch coefficient, motion stability, divergent bifurcations.uk_UA
dc.titleПостроение бифуркационного множества модели двухосного автомобиляuk_UA
dc.title.alternativeПобудова біфуркаційної множини моделі двохосьового автомобіляuk_UA
dc.title.alternativeBuilding the bifurcation set of a two-axes vehicle modeluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях БСД



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.