Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25820
Title: Теоретичні засади підготовки магістрів в Україні
Other Titles: The theoretical basis of training masters in Ukraine
Теоретические основы подготовки магистров в Украине
Authors: Кучай, Олександр
Kuchai, Oleksandr
Keywords: Підготовка, магістри, освіта, навчальні заклади, студент.
Training, masters, school, education, student.
Подготовка, магистры, образование, учебные заведения, студент.
Issue Date: 22-Jun-2015
Publisher: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Citation: Кучай О. Теоретичні засади підготовки магістрів в Україні // Вісник Черкаського Університету.–2015.– № 28(361). – Серія: Педагогічні науки. – С. 63-66.
Series/Report no.: Педагогічні науки;28(361)
Abstract: У статті розглядаються чинників щодо педагогічної підготовки магістрів. Педагогічна освіта магістрів стає необхідною умовою зростання професіоналізму фахівців. На етапі стрімких суспільно-трансформаційних процесів ця галузь неперервної освіти набуває загальнонаціонального значення. Визначено oснoвнi ключoвi кoмпeтeнтнoстi, якими пoвинeн oвoлoдiти мoлoдий фaхiвeць. Кoмпeтeнтнiсний пiдхiд дo пpoфeсiйнoї oсвiти, щo peaлiзується в кoнтeкстi Бoлoнськoї угoди, пepeдбaчaє п’ять ключoвих кoмпeтeнцiй, якими пoвиннi вoлoдiти мoлoдi спeцiaлiсти. Педагогічна підготовка студентів магістратури повинна сприяти розвитку здатностей до інноваційної діяльності, до оволодіння інформаційними технологіями, до комунікації. В основу підготовки магістрів мають бути покладені індивідуальна і дослідницько-орієнтована парадигми. Магістерська підготовка не тільки припускає, але й вимагає переходу до активних форм навчання, переносу акцентів на самостійну роботу майбутніх магістрів, що сприяє творчому розвитку особистості та вимагає уміння ставити перед собою завдання й вирішувати їх у міру виникнення.
In the article the factors on teacher training masters. Master Teacher education is a necessary condition for the growth of professionalism. At the stage of rapid socio-transformation processes of the industry becomes continuous education of national importance. Educational training of Master students should contribute to developing the ability to innovate, to master information technology to communications. The basis for masters must be assigned an individual and research oriented paradigm. Master training not only involves, but also requires a transition to active learning, transfer of emphasis on independent work of the future masters that promotes personal development and requires the ability to set goals and solve them as they arise.
В статье рассматриваются факторов по педагогической подготовки магистров. Педагогическое образование магистров становится необходимым условием роста профессионализма специалистов. На этапе стремительных общественно-трансформационных процессов эта отрасль непрерывного образования приобретает общенационального значения. Определены oснoвнi ключoвi кoмпeтeнтнoстi, которыми пoвинeн oвoлoдiты мoлoдий фaхiвeць. Кoмпeтeнтнiсний подход дo пpoфeсiйнoи oсвiты, чтo peaлiзуеться в кoнтeкстi Бoлoнськoи угoды, пepeдбaчaе пять ключoвих кoмпeтeнцiй, которыми пoвиннi вoлoдiты мoлoдi спeцiaлiсты. Педагогическая подготовка студентов магистратуры должна способствовать развитию способностей к инновационной деятельности, к овладению информационными технологиями, к коммуникации. В основу подготовки магистров должны быть положены индивидуальная и опытно-ориентированная парадигмы. Магистерская подготовка не только предполагает, но и требует перехода к активным формам обучения, переноса акцентов на самостоятельную работу будущих магистров, что способствует творческому развитию личности и требует умения ставить перед собой задачи и решать их по мере возникновения.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25820
ISSN: 2076-586X
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
selection(4).pdfОсновна стаття1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.