Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/25832
Title: Негативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школі
Other Titles: Negative Points Using Multimedia Technology in Elementary School
Отрицательные моменты использования мультимедийных технологий в начальной школе
Authors: Кучай, Олександр
Kuchai, Oleksandr
Keywords: Мультимедійні технології, початкова школа, вчитель.
Multimedia technology, an elementary school, teacher.
Мультимедийные технологии, начальная школа, учитель.
Issue Date: 27-Mar-2014
Publisher: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Citation: Кучай О. Негативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школі // Вісник Черкаського Університету.–2014.– № 21 (314). – Серія: Педагогічні науки. – С. 27-30.
Series/Report no.: Педагогічні науки;21 (314)
Abstract: У статті розглядаються негативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школі. Під час використання мультимедійних засобів навчання вчителі початкової ланки найчастіше зустрічаються з такими труднощами, як необхідність ретельного підходу до вибору програм, перевірки їх адекватності, правильності наведених у них даних, неможливістю використовувати фрагментарно. Також суттєвим виявляється невідповідність високих апаратних вимог мультимедійних продуктів та наявного матеріально-технічного забезпечення школи.
The article deals with the negative aspects of the use multimedia technology in elementary school. When using multimedia teaching elementary level teachers are often faced with difficulties such as the need for a careful approach to the selection of programs, check their adequacy, correctness given in the data, the inability to use fragments. Also significant discrepancy appears high hardware requirements of multimedia products and existing logistics school.
В статье рассматриваются негативные моменты использования мультимедийных технологий в начальной школе. При использовании мультимедийных средств обучения учителя начального звена чаще сталкиваются с такими трудностями, как необходимость тщательного подхода к выбору программ, проверки их адекватности, правильности приведенных в них данных, невозможностью использовать фрагментарно. Также существенным оказывается несоответствие высоких аппаратных требований мультимедийных продуктов и имеющегося материально-технического обеспечения школы.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/25832
ISSN: 2076-586X
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях ННІНО

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111.pdfОсновна стаття499.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.