Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврутенко, Леся Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-04-27T05:33:58Z-
dc.date.available2017-04-27T05:33:58Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26945-
dc.descriptionДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти – Національний авіаційний університет. – Київ, 2017. Дисертацію присвячено проблемі формування професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю у процесі вивчення фахових дисциплін. У результаті дослідження розкрито зміст і структуру процесу формування професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю; визначено та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю у процесі вивчення фахових дисциплін; розроблено структурно-функціональну модель формування професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю та експериментально підтверджено її ефективність; уточнено сутність поняття «професійні вміння майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю»; визначено критерії, показники та рівні сформованості професійних вмінь майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю.uk_UA
dc.description.abstractDissertation for the degree of candidate of pedagogical sciences, specialty 13.00.04. – Theory and Methods of Professional Education. – National Aviation University. – Kyiv, 2017. The thesis is dedicated to the problem of formation of professional skills of future junior specialists on economics in the process of professional disciplines learning. The thesis outlines the present state of theory and practice of formation of professional skills, provides scientific substantiation of organizational and pedagogical conditions and develops a structural and functional model of professional skills of future junior specialists on economics in the process of professional disciplines learning. Effectiveness of the experimental model and improved methods of forming of future economics specialists’ professional skills in the process learning have been proved. The thesis clarifies the essence and meaning of the notion “professional skills of future junior specialists on economics”, defines its component structure. Criteria, indicators and levels of the studied phenomenon have been concretized.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherNAUuk_UA
dc.subjectпрофесійні вмінняuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ВМІНЬ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІНuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради К 26.062.15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Havrutenko.pdfaref_Havrutenko L.A.589.29 kBAdobe PDFView/Open
Гаврутенко дисертація.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open
Відгук опонента1.pdf4.54 MBAdobe PDFView/Open
Відгук опонента 2.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.