Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаслужена, Алла Андріївна-
dc.date.accessioned2017-05-25T11:07:47Z-
dc.date.available2017-05-25T11:07:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28250-
dc.description.abstractУ цій статті представлено емоційні, нейрофізіологічні, зовнішні, когнітивні, специфічні та лінгвістичні фактори, що впливають на студентів при вивченні ними іноземної мови. Надано порівняння плюрилінгвального та монолінгвального підходів у контексті сприйняття/усвідомлення їх студентами. Визначено потенціал плюрилінгвального підходу.uk_UA
dc.publisherАвіа — 2017: XIII міжнародна науково-технічна конференція, 19-21 квітня 2017 р.: тези доп. — К.,2017. — С. 37.25.uk_UA
dc.subjectплюрилінгвальний підхід, монолінгвальний підхід, авіаційна галузь, іноземна мова, фактори, що задіяні у вивченні мовиuk_UA
dc.titleПотенціал плюрилінгвального підходу при підготовці фахівців авіаційної галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мовна підготовка фахівців авіаційної галузі.docx43.03 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.