Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарановська, Лілія Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-05-29T08:36:35Z-
dc.date.available2017-05-29T08:36:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28536-
dc.description.abstractУ посібнику систематизовано знання з педагогіки та психології вищої школи як науки і навчальної дисципліни, наведено відомості про становлення та розвиток вітчизняної системи підготовки кадрів вищої кваліфікації в контексті ретроспекції та в руслі європейської та світової освітньої інтеграції. Подано психологічні характеристики суб’єктів та об’єктів навчання у системі закладів вищої освіти. Аналіз моделей їхньої комунікативної поведінки сприятиме формуванню в студентів здатності встановлювати взаємодію на засадах особистісно зорієнтованого підходу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогіка, психологія, вища школа, вища кваліфікація, освітня інтеграція, особистісно зорієнтований підхід, навчанняuk_UA
dc.titleПедагогіка та психологія вищої школиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.lbcЧ 448.0я7+Ю940я7-
dc.subject.udc37.015.3: 378 (075.8)-
Appears in Collections:Підручники та посібники з грифом МОН кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Барановська Л.В. Педагогіка та психологія вищої школи.docx23.28 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.