Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2017-06-30T05:56:44Z-
dc.date.available2017-06-30T05:56:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29925-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю методики формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки. Уточнено сутність поняття «соціокультурна компетентність майбутніх перекладачів», з’ясовано її структуру (когнітивний, аксіологічний, особистісно-операційний, оцінно-рефлексивний компоненти). Представлено педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів (визнання студента суб'єктом формування соціокультурної компетентності; урахування особистісних особливостей студентів; використання особистісно-розвивального потенціалу предмета «іноземна мова; наявність соціокультурної складової психолого-педагогічної компетентності викладача як показника готовності до організації процесу формування соціокультурної компетентності студентів). Розкрито етапи навчання з формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів (етноцентричний, культурного самовизначення, діалогу культур).uk_UA
dc.publisherКовтун О.В. Формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки / О.В. Ковтун // Наука i освіта. – 2015. – № 2/СХХХІ. – С. 51–56.uk_UA
dc.subjectмайбутні перекладачі, соціокультурна компетентність, педагогічні умови, етапи формування соціокультурної компетентностіuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378 + 371.134-
Appears in Collections:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковтун_текст.doc92 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.