Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29985
Title: ЛІНГВІСТИЧНІ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ (на матеріалі німецької мови)
Authors: Сабітова, Алла Павлівна
Желуденко, Марина Олександрівна
Keywords: слоган, реклама, концептосфера, ілокуція, перлокуція
Issue Date: 2016
Publisher: Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і завдання для вищої школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 3 червня 2016 р./ За заг. ред С.О. Білої, І.В. Бонацької, Н.М. Василишиної. – К.: ННІМВ, НАУ, 2016. – С 146-150
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29985
Appears in Collections:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Переклад_рекламних_слоганiв.docx33.33 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.