Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХребет, Валерий Григорьевич-
dc.contributor.authorХребет, Валерій Григорович-
dc.contributor.authorKhrebet, Valeriy-
dc.contributor.authorМисько, Евгений Михайлович-
dc.contributor.authorМісько, Євген Михайлович-
dc.contributor.authorMisko, Yevgen-
dc.contributor.authorВербицкий, Владимир Григорьевич-
dc.contributor.authorВербицький, Володимир Григорович-
dc.contributor.authorVerbitskii, Volodymyr-
dc.date.accessioned2017-12-12T11:16:22Z-
dc.date.available2017-12-12T11:16:22Z-
dc.date.issued2017-10-17-
dc.identifier.citationМатеріали Х міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології та перспективи розвитку автомобільного транспорту», 23-25 жовтня 2017 року: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2017. – С. 126-127.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-641-707-0-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31848-
dc.description.abstractВ работе предлагается один из возможных подходов к определению нелинейных характеристик (зависимостей) сил увода сведенных колес передней и задней осей, который «вытекает» из анализа нелинейной велосипедной модели экипажа. Представлен лаконичный способ получения нелинейных уравнений поворачиваемости и скольжения центра масс экипажа, указано на связь этих уравнений с характеристиками увода на осях экипажа.uk_UA
dc.description.abstractЗапропоновано один з можливих підходів визначення нелінійних характеристик (залежностей) сил відведення зведених коліс передньої та задньої висей, який випливає з аналізу нелінійної велосипедної моделі екіпажу. Подано лаконічний спосіб отримання нелінійних рівнянь повороткості і ковзання центра мас екіпажу, вказано на зв’язок цих рівнянь з характеристиками відведення на осях екіпажу.uk_UA
dc.description.abstractThe paper suggests a possible approach to determination of the non-linear characteristics of the skid forces of the reduced wheels of the front and back axles of a vehicle. The approach results from an analysis of the non-linear bicycle model of the vehicle. A laconic way of deriving the vehicle’s non-linear turnability and center-of-mass glide equations is presented. The relationship between these equations and the skid characteristics of the vehicle’s axles is noted.uk_UA
dc.language.isoruen
dc.publisherВінницький національний технічний університет, Вінниця, Україна.uk_UA
dc.subjectавтомобильru
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectcaren
dc.titleК экспериментальному определению зависимостей сил бокового увода двухосного экипажа в кривых поворачиваемости.ru
dc.title.alternativeДо експериментального визначення сил бокового відведення двохосного екіпажу в кривих повороткості.uk_UA
dc.title.alternativeAn Experimental Method of Determination of the Dependencies of the Lateral Skid Forces of a Two-Axle Vehicle in Terms of Turnability Curves.en
dc.typeArticleen
dc.subject.udc629.113-
dc.specialityМатематика та статистика, прикладна математикаuk_UA
dc.specialityМатематика и статистика, прикладная математикаru
dc.specialityMathematics and statistics, applied mathematicsen
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.