Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBiliavskiy, Valentyn Mikolayevichen
dc.date.accessioned2017-12-26T13:34:14Z-
dc.date.available2017-12-26T13:34:14Z-
dc.date.issued2004-02-25-
dc.identifier.citationБизнес-образование и иностранные языки для сферы туризма и услуг : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. – Д. : Донец. ін-т турист. бізнесу, 2004. С. 77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32291-
dc.description.abstractSocial management provides productivity of the basic everyday activity of a company, therefore adapting to the market conditions of the economy can be considered as one to maintain competitiveness of the enterprise. This causes increased interest in social management now.en
dc.description.sponsorshipДонецький інcтитут туристичного бізнесуuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДонецький інcтитут туристичного бізнесуuk_UA
dc.subjectsocial managementen
dc.titleThe functional characteristic social managementen
dc.typeThesisen
dc.subject.lbc75.81-
dc.specialityБізнес-освітаuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tz_fun_ang.pdfTHE FUNCTIONAL CHARACTERISTIC SOCIAL MANAGEMENT38.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.