Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорченко, Олександр-
dc.contributor.authorХорошко, Володимир-
dc.contributor.authorОрєхова, Ірина-
dc.contributor.authorХохлачова, Юлія-
dc.date.accessioned2018-09-20T10:49:10Z-
dc.date.available2018-09-20T10:49:10Z-
dc.date.issued2015-03-05-
dc.identifier.issn2410-7840-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36148-
dc.description.abstractПроблеми інформаційної безпеки в останні роки стали досить актуальними і важливими. Проблеми, які розглядаються в інформаційній безпеці є настільки складними, багатогранними і специфічними, що ефективне їхнє рішення можуть здійснювати тільки фахівці високого рівня професійної підготовки. У зв'язку з цим виникає дуже важливе завдання підготовки таких фахівців. Тому структуризація найважливіших загальних аспектів проблеми якості навчально-методичного забезпечення системи підготовки фахівців з інформаційної безпеки в інтересах державних структур України дозволяє сформулювати шляхи її вирішення з позицій системного аналізу. Міжнародні та державні стандарти визначають три групи показників якості інформаційних послуг: технічні, суб'єктивні та економічні. Використовуючи цей підхід, як критерій класифікації навчально-методичного забезпечення використовується спосіб вимірювання. Запропонована класифікація показників якості навчально-методичного забезпечення включає в себе: об'єктивні і суб'єктивні показники. При цьому об'єктивні показники складаються з: невикористовуваних, спеціальних та подвійного застосування. А суб'єктивні в свою чергу - це показники першого і другого роду. Причому до показників першого роду відносяться: повнота, адекватність, релевантність, толерантність і своєчасність, а до показників другого роду: важливість і конфіденційність. Суб'єктивні показники розглядаються в межах певного часового інтервалу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауково-практичний журнал "Захист інформації"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЗахист інформації;№1-
dc.subjectінформаційна безпекаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectякість фахівцівuk_UA
dc.subjectпоказники якостіuk_UA
dc.titleОцінювання якості підготовки фахівців з інформаційної безпекиuk_UA
dc.title.alternativeОценка качества подготовки специалистов по информационной безопасностиuk_UA
dc.title.alternativeTraining quality assessment of information security specialistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.1 (045)-
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові роботи співробітників кафедри Безпеки інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8318-21130-1-SM.pdfОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ491.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.