Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорченко, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorХарченко, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorГнатюк, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2018-10-01T12:37:04Z-
dc.date.available2018-10-01T12:37:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2410-7840-
dc.identifier.otherDOI: 10.18372/2410-7840.19.11499-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36406-
dc.description.abstractЗахист критичної інфраструктури на сьогодні є одним із першочергових завдань держави, особливо гостро це питання постає перед державами, які впроваджують новітні інформаційно-комунікаційні технології в усіх критичних галузях. Зазначені технології, крім іншого, породжують цілу низку нових уразливостей та потенційних кіберзагроз. У галузі цивільної авіації рівень критичності значно підсилюється комунікацією та взаємодією між наземними системами і повітряними суднами. Відома модель формування вимог до забезпечення кібербезпеки цивільної авіації дозволяє формалізувати процес створення повної множини вимог, які необхідно забезпечити для захисту цивільної авіації від кіберзагроз, проте відсутній механізм визначення забезпеченості певних режимів безпеки внаслідок реалізації методів та засобів, задекларованих у відповідних вимогах. З огляду на це, актуальною є розробка підходу до визначення забезпеченості режимів безпеки, що враховуватимуть додаткові характеристики безпеки. У цій роботі запропоновано мультирівневу модель даних, яка за рахунок використання базової моделі формування вимог до забезпечення кібербезпеки цивільної авіації, конкатенації бінарних послідовностей, що характеризують режими безпеки, та бінарно-шістнадцяткового кодового представлення характеристик безпеки, множини моделей безпеки та підмножин характеристик безпеки (з урахуванням додаткових характеристик), дозволяє формалізувати процес ідентифікації забезпеченості вимог та визначення режимів безпеки критичних авіаційних інформаційних систем. У подальших дослідженнях планується розробити метод оцінювання повноти забезпечення вимог у результаті реалізації відповідних методів та засобів захисту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауково-практичний журнал "Захист інформації"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЗахист інформації, Том 19;№1-
dc.subjectкібербезпекаuk_UA
dc.subjectцивільна авіаціяuk_UA
dc.subjectкритична інформаційна авіаційна системаuk_UA
dc.subjectмодель ідентифікаціїuk_UA
dc.subjectнормативно-правове забезпеченняuk_UA
dc.subjectмодель безпекиuk_UA
dc.subjectхарактеристика безпекиuk_UA
dc.titleМультирівнева модель даних для ідентифікації забезпечення вимог відповідно нормативно-правовому забезпеченню кібербезпеки цивільної авіаціїuk_UA
dc.title.alternativeМУЛЬТИУРОВНЕВАЯ МОДЕЛЬ ДАННЫХ ДЛЯ ИДЕНТИФИКАЦИИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ ТРЕБОВАНИЙ СОГЛАСНО НОРМАТИВНО-ПРАВОВОМУ ОБЕСПЕЧЕНИЮ КИБЕРБЕЗОПАСНОСТИ ГРАЖДАНСКОЙ АВИАЦИИuk_UA
dc.title.alternativeMULTILEVEL DATA MODEL FOR REQUIREMENTS PROVIDING IDENTIFICATION ACCORDINGLY TO REGULATORY SUPPORT FOR CIVIL AVIATION CYBERSECURITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc004.056.5:343.326 (045)-
Appears in Collections:Наукові роботи співробітників кафедри Безпеки інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11499-29840-1-PB.pdfМУЛЬТИРІВНЕВА МОДЕЛЬ ДАНИХ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ ВИМОГ ВІДПОВІДНО НОРМАТИВНО-ПРАВОВОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ КІБЕРБЕЗПЕКИ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ500.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.