Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХохліна, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2019-03-05T11:25:13Z-
dc.date.available2019-03-05T11:25:13Z-
dc.date.issued2011-04-12-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37957-
dc.description.abstractУ статті представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження можливості використання теорії навчальної діяльності В. В. Давидова, В.В.Репкіна, Д. Б. Ельконіна та ін. у практиці навчання у допоміжній школі - спеціальній загальноосвітній школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Обґрунтовується можливість формування в учнів елементів теоретичних знань і відповідних їм навчальних дій; необхідності спрямованості навчання на формування психічних новоутворень, які виникають в процесі засвоєння навчальної діяльності - рефлексії, аналізу і планування - і забезпечують розвиток дитиниuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectдіти з порушеннями інтелектуального розвиткуuk_UA
dc.subjectдопоміжна школаuk_UA
dc.titleПРО МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕОРІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityПсихологіяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. 12.docСтаття на тему: "ПРО МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕОРІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ "54 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.