Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38123
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хохліна, Олена Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-18T07:30:35Z | - |
dc.date.available | 2019-03-18T07:30:35Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38123 | - |
dc.description.abstract | У статті представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження можливості використання теорії учбової діяльності В.В.Давидова, В.В.Рєпкіна, Д.Б.Ельконіна та ін. у практиці навчання допоміжної школи – спеціальній загальноосвітній школі для дітей з порушеннями інтелекту. Обгрунтовується можливість формування в учнів елементів теоретичних знань та відповідних їм учбових дій; необхідності спрямованості навчання на формування психічних новоутворень, які виникають в процесі засвоєння учбової діяльності – рефлексії, аналізу та планування – та забезпечують розвиток дитини. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | теорія учбової діяльності | uk_UA |
dc.subject | розумово відсталі учні | uk_UA |
dc.subject | спеціальна загальноосвітня школа | uk_UA |
dc.title | ТЕОРІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: МЕЖІ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАННІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 376 | - |
dc.speciality | Психологія | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. 15.pdf | Стаття на тему: "ТЕОРІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: МЕЖІ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАННІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ " | 361.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.