Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
Title: | Про дидактичний потенціал автентичних пісень на уроках французької мови |
Authors: | Мельник, Євгеній Юрійович |
Keywords: | автентичні пісні дидактичний потенціал культурологічна функція відбір дидактичного матеріалу подолання психологічних бар'єрів комунікативно орієнтовані вправи |
Issue Date: | 2003 |
Publisher: | Іноземні мови. – 2003. – № 4. |
Abstract: | Стаття ілюструє можливості використання текстів автентичних пісень при формуванні соціокультурної компетенції студентів, які вивчають французьку мову. Пропонується комплекс комунікативно орієнтованих завдань з різними ситуативними контекстами. Наголошується, що будь-яка активізація мовного і мовленнєвого матеріалу повинна максимально залучати креативність та емоціність студентів. Сценарій, що наводиться, може бути модифікований в залежності від завдань, які ставить перед собою викладач, а також від рівня мовно-мовленнєвої компетенції студентів. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207 |
ISSN: | 1817-8510 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
chansons_authentiques.pdf | Основна стаття | 23.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.