Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
Title: Про дидактичний потенціал автентичних пісень на уроках французької мови
Authors: Мельник, Євгеній Юрійович
Keywords: автентичні пісні
дидактичний потенціал
культурологічна функція
відбір дидактичного матеріалу
подолання психологічних бар'єрів
комунікативно орієнтовані вправи
Issue Date: 2003
Publisher: Іноземні мови. – 2003. – № 4.
Abstract: Стаття ілюструє можливості використання текстів автентичних пісень при формуванні соціокультурної компетенції студентів, які вивчають французьку мову. Пропонується комплекс комунікативно орієнтованих завдань з різними ситуативними контекстами. Наголошується, що будь-яка активізація мовного і мовленнєвого матеріалу повинна максимально залучати креативність та емоціність студентів. Сценарій, що наводиться, може бути модифікований в залежності від завдань, які ставить перед собою викладач, а також від рівня мовно-мовленнєвої компетенції студентів.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
ISSN: 1817-8510
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chansons_authentiques.pdfОсновна стаття23.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.