Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Євгеній Юрійович-
dc.date.accessioned2019-03-25T09:27:51Z-
dc.date.available2019-03-25T09:27:51Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.issn1817-8510-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207-
dc.description.abstractСтаття ілюструє можливості використання текстів автентичних пісень при формуванні соціокультурної компетенції студентів, які вивчають французьку мову. Пропонується комплекс комунікативно орієнтованих завдань з різними ситуативними контекстами. Наголошується, що будь-яка активізація мовного і мовленнєвого матеріалу повинна максимально залучати креативність та емоціність студентів. Сценарій, що наводиться, може бути модифікований в залежності від завдань, які ставить перед собою викладач, а також від рівня мовно-мовленнєвої компетенції студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІноземні мови. – 2003. – № 4.uk_UA
dc.subjectавтентичні пісніuk_UA
dc.subjectдидактичний потенціалuk_UA
dc.subjectкультурологічна функціяuk_UA
dc.subjectвідбір дидактичного матеріалуuk_UA
dc.subjectподолання психологічних бар'єрівuk_UA
dc.subjectкомунікативно орієнтовані вправиuk_UA
dc.titleПро дидактичний потенціал автентичних пісень на уроках французької мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityНавчання іноземних мовuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chansons_authentiques.pdfОсновна стаття23.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.