Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38418
Title: Використання індивідуальної траєкторії навчання майбутніми інженерами в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету
Authors: Рахманов, Віталій Олегович
Keywords: Освітньо-інформаційне середовище
майбутні інженери
траєкторія навчання
Issue Date: 22-Mar-2019
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Рахманов В.О. Використання індивідуальної траєкторії навчання майбутніми інженерами в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Актуальні проблеми вищої професійної освіти: матеріали VІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Київ, 2019. С. 122-123
Abstract: У індивідуальній траєкторії навчання основними цілями виступають знання, уміння та навички майбутніх інженерів з конкретних навчальних предметів. Можна визначити такі основні ознаки індивідуальної траєкторії навчання як: домінуюча позиція викладача, майбутній інженер – суб’єкт педагогічного впливу, діагностична постановка мети, розподіл змісту на невеликі завершені одиниці («навчальні елементи», «малі тематичні блоки», «модулі» тощо), самостійний вибір теми для засвоєння знань, обов’язковість виконання вимог навчальної програми і навчального плану, поетапне комп’ютерне тестування, критерії засвоєння знань, моніторинг та корегуючий зворотний зв’язок. Ця індивідуальна траєкторія навчання пов’язана з такими концепціями, як гуманістична, педагогіка співробітництва, розвивальне навчання тощо. При індивідуальному навчанні в умовах освітньо-інформаційного середовища мають домінувати не окремі суб’єкти цього процесу, а партнерські стосунки між викладачем та майбутнім інженером.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38418
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рахманов 2019 р.pdf265 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.