Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРахманов, Віталій Олегович-
dc.date.accessioned2019-04-17T09:56:31Z-
dc.date.available2019-04-17T09:56:31Z-
dc.date.issued2019-03-22-
dc.identifier.citationРахманов В.О. Використання індивідуальної траєкторії навчання майбутніми інженерами в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Актуальні проблеми вищої професійної освіти: матеріали VІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Київ, 2019. С. 122-123uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38418-
dc.description.abstractУ індивідуальній траєкторії навчання основними цілями виступають знання, уміння та навички майбутніх інженерів з конкретних навчальних предметів. Можна визначити такі основні ознаки індивідуальної траєкторії навчання як: домінуюча позиція викладача, майбутній інженер – суб’єкт педагогічного впливу, діагностична постановка мети, розподіл змісту на невеликі завершені одиниці («навчальні елементи», «малі тематичні блоки», «модулі» тощо), самостійний вибір теми для засвоєння знань, обов’язковість виконання вимог навчальної програми і навчального плану, поетапне комп’ютерне тестування, критерії засвоєння знань, моніторинг та корегуючий зворотний зв’язок. Ця індивідуальна траєкторія навчання пов’язана з такими концепціями, як гуманістична, педагогіка співробітництва, розвивальне навчання тощо. При індивідуальному навчанні в умовах освітньо-інформаційного середовища мають домінувати не окремі суб’єкти цього процесу, а партнерські стосунки між викладачем та майбутнім інженером.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectОсвітньо-інформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectмайбутні інженериuk_UA
dc.subjectтраєкторія навчанняuk_UA
dc.titleВикористання індивідуальної траєкторії навчання майбутніми інженерами в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університетуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рахманов 2019 р.pdf265 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.