Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/39396
Title: Навчальний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі"
Authors: Балабанова, Галина Петрівна
Keywords: реклама
міжнародний бізнес
міжнародна реклама
ринок реклами
Issue Date: 2018
Publisher: НАУ
Abstract: Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародного бізнесу. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про рекламу як вид інформаційної діяльності, необхідної суб’єкту підприємницької діяльності для розвитку міжнародного бізнесу. Мета викладання навчальної дисципліни полягає у виявленні і розкритті теоретичних та прикладних аспектів рекламної діяльності у міжнародному бізнесі.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/39396
Appears in Collections:Навчально - методичні комплекси дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_РМБ_НП.doc2.36 MBMicrosoft WordView/Open
02_РМБ_РНП_С.doc2.43 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.