Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедчук, Лілія Іванівна-
dc.date.accessioned2019-07-08T10:50:09Z-
dc.date.available2019-07-08T10:50:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39750-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується роль інтерактивних технологій у формуванні професійної компетенції майбутніх учителів початкових класів, з’ясовується потенційне місце у структурі практичних занять з методики навчання української мови інноваційних методів, наводяться приклади їх застосування на різних етапах роботи. Особлива увага приділяється таким прийомам інтерактивного навчання, як «Запозичуємо мудрість у відомих особистостей», «Спробуй себе в ролі екстрасенса», «Знайди вихід з проблемної методичної ситуації», «Кубування», «Ти викладач», «Читання з позначками», «Синтез думок», «Сенкан», «Скринька скарг і побажань» та ін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць. – Випуск № 15 (58). – Рівне, 2017. – С. 80–84.uk_UA
dc.subjectкомпетентнісно зорієнтовані технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи та прийоми навчанняuk_UA
dc.subjectметодика навчання української мовиuk_UA
dc.subjectструктура практичного заняттяuk_UA
dc.titleКомпетентнісно зорієнтовані технології в структурі практичних занять з методики навчання української мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc78.035(477) «17.24»-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Федчук_публікація_№_1.PDF500.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.