Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/40355
Title: Глобальні моделі компетенцій в архітектурній освіті
Authors: Чемакіна, Октябрина Володимирівна
Чемакина, Октябрина Владимировна
Keywords: архітектура
архітектор
інтелектуальний потенціал архітектора
будівництво
архітектурна освіта
глобальна обізнаність
глобальна компетенція
критичне мислення
креативність
соціально-емоційний інтелект
Issue Date: Mar-2018
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Чемакіна О.В. Глобальні моделі компетенцій в архітектурній освіті / Міське середовище – ХХІ ст. Архітектура. Будівництво. Дизайн: Тези доповідей ІІІ Міжнародного науково-практичного конгресу, м. Київ, 14-16 березня 2018 р. / відп. ред. О.А. Трошкіна. – К.: НАУ, 2018. – с. 246-249.
Abstract: Постановка проблеми: за професією архітектора закріпився статус особливої, унікальної, своєрідної професії, що вимагає комплексу (технічних і художніх) здібностей, знань і умінь. Творча діяльность архітектора полягає в перетворенні матеріального середовища і організації простору в інтересах людини і суспільства з новими результатами, що мають громадське значення. Підготовка до професійної діяльності архітектора важлива як з точки зору наукового дослідження, так і рефлексії професіоналів. Для досягнення професійного успіху необхідні такі здібності, як загальна інтелектуальна обдарованість, почуття гармонії, креативність і такі особистісні якості, як наполегливість, цілеспрямованість, прагнення до постійного вдосконалення і розвитку, велика працьовитість, комунікативні якості. Метою доповіді є актуалізація проблеми: які виклики ставить перед нами майбутнє, і як повинна у відповідь змінюватися архітектурна освіта.
URI: http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/40355
Appears in Collections:Збірники матеріалів кафедри архітектури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Глобальні моделі компетенцій.pdfстаття, подана у видавництво156.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.