Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40534
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білякович, Людмила Григорівна | - |
dc.contributor.author | Савенко, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-05T09:17:08Z | - |
dc.date.available | 2019-11-05T09:17:08Z | - |
dc.date.issued | 2018-04 | - |
dc.identifier.citation | Роль абзацного членування при навчанні студентів-іноземців читання // Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 24–25 квітня 2018 р. Національний авіаційний університет / за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук. – К.: Вид-во НАУ, 2018. – С. 87-88. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40534 | - |
dc.description.abstract | При навчанні читання необхідно враховувати вплив на сприйняття інформації студентами-іноземцями таких факторів, як графічне оформлення тексту та його зовнішня організація. Текст зберігає та передає інформацію, а членування на абзаци полегшує процес сприйняття та засвоєння останньої. Абзацне членування – невід’ємна ознака будь-якого письмового тексту. Необхідність розділяти текст на відносно невеликі за розміром фрагменти має у своїй основі психо-фізіологічний механізм сприйняття тексту людиною та обмежені можливості її оперативної пам’яті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | абзацне членування | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти | uk_UA |
dc.title | Роль абзацного членування при навчанні студентів-іноземців читання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Білякович_тези-2018.PDF | 320.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.