Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40864
Title: Educational-methodical complex of discipline "International Management and Marketing"
Other Titles: Навчально-методичний комплекс дисципліни «International Management and Marketing»
Учебно-методический комплекс дисциплины «International Management and Marketing»
Authors: Білявський, Валентин Миколайович
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Белявский, Валентин Николаевич
Литвиненко, Лариса Леонідівна
Litvinenko, Larysa
Литвиненко, Лариса Леонидовна
Issue Date: 2018
Publisher: Національний Авіаційний Університет
Series/Report no.: Індекс;РМ-6-073-a/16-2.1.2
Індекс;НМ-6-073-a /16-2.1.2
Abstract: The educational subject is theoretical and practical basis of total knowledge and skills that form profile of the specialist in the area of foreign economic activity management. The aim of teaching the subject is forming theoretical and practical knowledge in the sphere of international management and international marketing activity, essential for achieving commercial goals in international business.
Навчальний предмет - це теоретична та практична основа загальних знань та навичок, які формують профіль фахівця у галузі управління зовнішньоекономічною діяльністю. Метою викладання предмета є формування теоретичних та практичних знань у сфері міжнародного менеджменту та міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.
Учебный предмет является теоретической и практической основой совокупных знаний и навыков, формирующих профиль специалиста в области управления внешнеэкономической деятельностью. Целью преподавания предмета является формирование теоретических и практических знаний в сфере международного менеджмента и международной маркетинговой деятельности, необходимых для достижения коммерческих целей в международном бизнесе.
Description: Tasks of studying the educational subject are: - forming of overall considerations about specifics of international management and international marketing; - mastering category terms that are used in international management and performing international marketing activity; - formation of knowledge on theoretical basis of international environmental management and international marketing environment analysis, evaluating its attractiveness for foreign economic activity; - assimilation of marketing and processing information methods in international activities; - identifying main components and features of developing marketing policy on international markets, in particular EU markets.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40864
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_IMM_НП.pdfSyllabus on the discipline «International Management and Marketing»355.45 kBAdobe PDFView/Open
02_IMM_РНП_С.pdfCourse training program on the discipline «International Management and Marketing»547.05 kBAdobe PDFView/Open
03_IMM_КТП.pdfThe calendar-thematic plan of study subjects on the discipline «International Management and Marketing»216.61 kBAdobe PDFView/Open
05_IMM_МР_ДЗ.pdfGuidance for homework on discipline «International Management and Marketing»246.34 kBAdobe PDFView/Open
06_IMM_МР_СРС.pdfGuidelines for the organization of independent work of students on discipline «International Management and Marketing»338.12 kBAdobe PDFView/Open
07_IMM_МР_ПРЗ.pdfMethodical guidelines for preparation to practices by students on the discipline "International Management and Marketing"1.19 MBAdobe PDFView/Open
Титулка (IMM).pdfТитульний лист «International Management and Marketing»401.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.