Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49750
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стовпник, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Stovpnik, Natalia | - |
dc.contributor.author | Андріяшик, Оксана Романівна | - |
dc.contributor.author | Andriyashik, Oksana | - |
dc.contributor.author | Філатова, Тетяна Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Filatova, Tatiana | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T10:07:34Z | - |
dc.date.available | 2021-04-13T10:07:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Стовпник Н. М. Модель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій / О. Р. Андріяшик, Н. М. Стовпник, Т. Г. Філатова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка // Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 27. – С. 244 –248 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49750 | - |
dc.description | інтерактивні методи | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розповідається, що перед системою вищої освіти в цілому та викладачами зокрема постає потреба якісних змін у підготовці спеціалістів та виникає необхідність упроваджувати в навчальний процес такі форми, прийоми, методи і засоби навчання, які максимально інтенсифікують навчальний процес та сформують активну, творчу, свідому особистість. Тому метою статті є розгляд поширених нині інтерактивних методів навчання як форм організації пізнавальної діяльності у вищій школі. Особливу увагу приділено процесові активiзaцiї нaвчaння. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article says that before system as a whole and teachers in particular are faced with the need for qualitative changes in the training of specialists and there is a need to introduce into the educational process such forms, techniques, methods and means of teaching that maximize the educational process and form an active, creative, conscious personality. Therefore, the purpose of the article is to consider the current interactive teaching methods as a form of organization of cognitive activity in higher education. Particular attention was paid to the process of learning activation. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | інтерактив | uk_UA |
dc.subject | interactive | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | method | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | high school | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | cognitive activity | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.subject | activity | uk_UA |
dc.subject | дидактичний процес | uk_UA |
dc.subject | didactac process | uk_UA |
dc.title | Модель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій | uk_UA |
dc.title.alternative | Model of training session with elements of interactive technologies | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 371.24 | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Дрогобич 2020.pdf | 244.66 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.