Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51267
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрашенко, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-06-22T11:03:13Z-
dc.date.available2021-06-22T11:03:13Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51267-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: старший викладач Демченко Наталія Іванівнаuk_UA
dc.description.abstractПсихічні пізнавальні процеси, тобто, відчуття, сприйняття, пам’ять, увага, уява, мислення є основою когнітивної сфери особистості, тому врезультаті їхньої взаємодії відбувається отримання, переробка, зберігання та відтворення як сенсорної інформації, що отримується із навколишнього світу, так і творчих здібностей, що формуються в ході особистісногорозвитку. Найбільш активний період навчальної діяльності відбувається саме у молодшому шкільному віці, який є періодом інтенсивного і якісного перетворення всіх пізнавальних процесів. Тому значної уваги вимагає початкова ланка освіти, оскільки, актуальнішим завданням навчального процесу молодшої школи є формування та розвиток більшості загальних знань, вмінь та навичок, розумових операцій, вдосконалення мовлення, пам’яті, уваги, уяви, відчуття, сприймання. При цьому, недостатньо уваги приділяється проблемі формування когнітивної сфери молодших школярів, не використовуються засоби покращення ефективності психічних пізнавальних процесів як вчителями молодших класів, так і батьками школярів, що зумовлює актуальність досліджень за цією темою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсприйманняuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectрозвиток сприйманняuk_UA
dc.subjectпсихокорекційна програмаuk_UA
dc.subjectрівень сприйманняuk_UA
dc.subjectарт-терапіяuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості розвитку сприймання у дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЛСК_2021_053_Страшенко О.В..pdfдипломна робота946.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.