Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51267
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Страшенко, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-22T11:03:13Z | - |
dc.date.available | 2021-06-22T11:03:13Z | - |
dc.date.issued | 2021-06 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51267 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: старший викладач Демченко Наталія Іванівна | uk_UA |
dc.description.abstract | Психічні пізнавальні процеси, тобто, відчуття, сприйняття, пам’ять, увага, уява, мислення є основою когнітивної сфери особистості, тому врезультаті їхньої взаємодії відбувається отримання, переробка, зберігання та відтворення як сенсорної інформації, що отримується із навколишнього світу, так і творчих здібностей, що формуються в ході особистісногорозвитку. Найбільш активний період навчальної діяльності відбувається саме у молодшому шкільному віці, який є періодом інтенсивного і якісного перетворення всіх пізнавальних процесів. Тому значної уваги вимагає початкова ланка освіти, оскільки, актуальнішим завданням навчального процесу молодшої школи є формування та розвиток більшості загальних знань, вмінь та навичок, розумових операцій, вдосконалення мовлення, пам’яті, уваги, уяви, відчуття, сприймання. При цьому, недостатньо уваги приділяється проблемі формування когнітивної сфери молодших школярів, не використовуються засоби покращення ефективності психічних пізнавальних процесів як вчителями молодших класів, так і батьками школярів, що зумовлює актуальність досліджень за цією темою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | сприймання | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | розвиток сприймання | uk_UA |
dc.subject | психокорекційна програма | uk_UA |
dc.subject | рівень сприймання | uk_UA |
dc.subject | арт-терапія | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості розвитку сприймання у дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК_2021_053_Страшенко О.В..pdf | дипломна робота | 946.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.