Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШепелюк, Христина Сергіївна-
dc.contributor.authorShepelyuk, Khrystyna-
dc.date.accessioned2021-09-12T13:52:08Z-
dc.date.available2021-09-12T13:52:08Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationШепелюк Х. С. Особливості проектування простору закладів позашкільної освіти / Х. С. Шепелюк // Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі : колективна монографія. За заг. ред. д-ра іст. н. В. В. Карпова - Рига, Латвія : “Baltija Publishing”, 2021. - С.578-589.uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-063-6-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52354-
dc.description.abstractВ ході проведених досліджень розглянуто та виявлено основні особливості позашкільного середовища та надано рекомендації щодо покращення його стану. Видокремлено особливості комфортного простору для естетичного виховання дітей. Надано рекомендації щодо розробки дизайну приміщень, орієнтованого на творчу особистість, потреби учнів та функціональні вимоги. При визначенні проблем сучасного стану закладів позашкільної освіти застосовувалась аналітична методологія, що полягає в аналізі умов навчання, різноманітності предметного наповнення, впливу освітлення приміщень на фізичне здоров’я підростаючих митців. Наукова новизна полягає у визначенні шляхів подолання проблем організації робочих зон у творчому середовищі з урахуванням особливостей школи мистецтв. Виділено необхідні прийоми організації простору для сучасних закладів позашкільної освіти, що турбуються про здоров’я та емоційний стан учнів, керуючись засадами дитиноцентризму. Наведено рекомендації щодо функціонального групування приміщень, вибору меблів і допоміжного мистецького обладнання, організування акустичних та звукоізоляційних властивостей, проаналізовано важливість наявності достатнього рівня освітленості та влив на дитячий зоровий апарат. Охарактеризовано особливості організації навчального простору з орієнтацією на естетичне виховання та розкриття талантів дітей. Викладено основні аспекти проектування сучасного простору закладів позашкільної освіти, на меті якої стоїть турбота про фізичне та емоційне здоров’я учнів.uk_UA
dc.description.abstractIn the course of the research the main features of the out-of-school environment are considered and revealed and recommendations for improving its condition are given. Features of comfortable space for aesthetic education of children are singled out. Recommendations for the development of premises design focused on creative personality, student needs and functional requirements are provided. In determining the problems of the current state of out-of-school educational institutions, an analytical methodology was used, which consists in the analysis of learning conditions, variety of subject content, the impact of lighting on the physical health of young artists. The scientific novelty is to identify ways to overcome the problems of organizing work areas in a creative environment, taking into account the characteristics of the school of arts. The necessary methods of organizing space for modern out-of-school educational institutions that care about the health and emotional state of students, guided by the principles of child-centeredness, are highlighted. Recommendations for the functional grouping of premises, the choice of furniture and auxiliary art equipment, the organization of acoustic and sound insulation properties, the importance of having a sufficient level of illumination and the impact on the child's visual system. Features of the organization of educational space with orientation on aesthetic education and disclosure of talents of children are characterized. The main aspects of designing the modern space of out-of-school educational institutions, which aims to take care of the physical and emotional health of students, are outlined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.relation.ispartofseriesСер. 42. Архитектура, проектирование, градостроительство;-
dc.subjectшкола мистецтвuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectнавчальний простірuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.subjectакустикаuk_UA
dc.subjectзвукоізоляціяuk_UA
dc.subjectосвітленняuk_UA
dc.subjectталантuk_UA
dc.subjectschool of artsuk_UA
dc.subjectaesthetic educationuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjecteducational spaceuk_UA
dc.subjectartuk_UA
dc.subjectpsychoemotional stateuk_UA
dc.subjectacousticsuk_UA
dc.subjectsound insulationuk_UA
dc.subjecttalentuk_UA
dc.subjectlightinguk_UA
dc.titleОсобливості проектування простору закладів позашкільної освітиuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of designing out-school education institutionsuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.subject.udc74.698.747uk_UA
Appears in Collections:Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
578-589-Шепелюк.pdfстаття166.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.