Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраюшкіна, К. В.-
dc.contributor.authorKrayushkina, К.-
dc.date.accessioned2021-10-04T08:58:19Z-
dc.date.available2021-10-04T08:58:19Z-
dc.date.issued2021-04-23-
dc.identifier.citationКраюшкіна К. В. Використання базальтових матеріалів у конструкціях автомобільних доріг і аеродромів / К. В. Краюшкіна // Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі : колективна монографія. За заг. ред. д-ра іст. н. В. В. Карпова - Рига, Латвія : “Baltija Publishing”, 2021. - С.204-235.uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-063-6-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52752-
dc.description.abstractАвтомобільні дороги і аеродроми є головними складовими транспортної системи України. Соціально-економічний розвиток країни, її інтеграція у світове співтовариство значною мірою залежить від транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг і аеродромів. Саме з розвитку цих складових починався розвиток економіки в багатьох країнах світу. Так США, Німеччина та Японія, які у свій час визначили розвиток транспортних засобів серед основних пріоритетів економічної політики. В результаті отримали не лише розвинений сегмент транспортної інфраструктури, але й стимулювали зростання практично всіх галузей промислового виробництва. Але ефективне функціонування автомобільних доріг буде тільки у тому випадку, якщо забезпечений пропуск навантажень, на які вона була розрахована при проектуванні. Кожна дорога служить десятки років і тому неможливо заздалегідь точно спрогнозувати та врахувати параметри автомобілів, що будуть їздити по ній у майбутньому. В економічному плані недоцільно будувати дороги з надлишковим запасом міцності, розрахованим на багато років уперед. Елементи автомобільних доріг при проектуванні, як правило, пристосовуються до існуючих стандартів на габарити та інші параметри автомобілів.uk_UA
dc.description.abstractHighways and airfields are the main components of Ukraine's transport system. Socio-economic development of the country, its integration into the world community largely depends on the transport and operational condition of roads and airfields. It is with the development of these components began the development of the economy in many countries. So the United States, Germany and Japan, which at one time identified the development of vehicles among the main priorities of economic policy. As a result, we received not only a developed segment of transport infrastructure, but also stimulated the growth of virtually all branches of industrial production. But the effective functioning of roads will be only if the passage of loads for which it was designed during the design is provided. Each road lasts for decades and therefore it is impossible to accurately predict and take into account the parameters of cars that will drive on it in the future. In economic terms, it is impractical to build roads with excess strength, designed for many years to come. Elements of highways in the design, as a rule, are adapted to existing standards for dimensions and other parameters of cars.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.subjectавтомобільна дорогаuk_UA
dc.subjectаеродромна конструкціяuk_UA
dc.subjectбазальтове волокноuk_UA
dc.subjectфібраuk_UA
dc.subjectгеосіткаuk_UA
dc.subjecthighwayuk_UA
dc.subjectairfield constructionuk_UA
dc.subjectbasalt fiberuk_UA
dc.subjectfiber.uk_UA
dc.subjectgeogriduk_UA
dc.titleВикористання базальтових матеріалів у конструкціях автомобільних доріг і аеродромівuk_UA
dc.title.alternativeUse of basalt materials in constructions of roads and airportsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc625.7uk_UA
Appears in Collections:Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
204-235-Краюшкіна.pdfстаття527.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.