Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
dc.date.accessioned2021-11-01T09:56:04Z-
dc.date.available2021-11-01T09:56:04Z-
dc.date.issued2018-10-10
dc.identifier.urihttp://conference.nau.edu.ua/index.php/Congress/Congress2018/paper/view/5319
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53083-
dc.description.abstractThe paper presents a methodology for assessing the quality of services in the field of airport activities, which allows to give scientifically grounded recommendations for increasing the competitiveness of airports in the transport services market while maintaining the required level of passenger service efficiencyen
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherБезпека в авіації та космічні технології: VIII Всесвітній конгрес «Авіація у XXI столітті»uk_UA
dc.titleMethodology for assessing the quality of air passenger serviceuk_UA
dc.typeThesisen
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kniazieva T.V._NAU.docx48.44 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.