Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53344
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKlynina, Tetiana-
dc.contributor.authorМarkovets, Oleksandr-
dc.contributor.authorКлиніна, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorМарковець, Олександр-
dc.date.accessioned2021-12-13T09:52:31Z-
dc.date.available2021-12-13T09:52:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationKlynina, T., Markovets, O. Modern PR technologies and institutions of social memory : practice of use / T. klynina, O. Markovets // Historical and cultural heritage : preservation, access, use: monograph / ed. by Iryna Tiurmenko, Kyiv : NAU, 2021. – P. 79-88.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53344-
dc.description.abstractThe paper analyzes the most popular technologies used in public relations to build an image. Particular attention is paid to the functions and goals of PR, the most used tools in PR are revealed, as well as the advantages and disadvantages of each of them. For convenience, PR technologies have been divided into two major groups: those used on the Internet and the so-called “offline” technologies.The essence of the concept of social memory institutions was clarified and on the basis of research of libraries, museums and archival institutions a sample was made about PR technologies used in their activities by social memory institutions. As a result of the analysis, a conclusion was made about the limited set of PR tools used by libraries, museums and archival institutions and suggested ways to solve this problem.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано найпопулярніші технології, які застосовуються в піарі для побудови іміджу. Особливу увагу приділено функціям та цілям піар, розкриті найбільш використовувані інструменти у піарі, а також встановлені переваги і недоліки кожного з них. Для зручності піар-технології були виокремленні у дві великі групи: ті, які застосовуються у мережі «Інтернет» і так звані «немережеві» технології. Було з’ясовано сутність поняття «інститути соціальної пам’яті» і на основі дослідження бібліотечних, музейних та архівних установ було зроблено вибірку щодо піар-технологій, які застосовують у своїй діяльності інститути соціальної пам’яті. У результаті проведеного аналізу був зроблений висновок щодо обмеженого набору піар-інструментів, які застосовують бібліотеки, музеї та архівні установи і запропоновані шляхи вирішення даної проблеми.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectPR technologiesuk_UA
dc.subjecttools of popularizationuk_UA
dc.subjectcommunicative spaceuk_UA
dc.subjectinstitutes of social memoryuk_UA
dc.subjectпіар-технологіїuk_UA
dc.subjectінструменти популяризаціїuk_UA
dc.subjectкомунікативний простірuk_UA
dc.subjectінститути соціальної пам’ятіuk_UA
dc.titleModern PR technologies and institutions of social memory: practice of useuk_UA
dc.title.alternativeСучасні піар технології та інститути соціальної пам’яті: практика використанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc719: [94+008](02)]uk_UA
Располагается в коллекциях:Монографія "Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
М_2.3_Стр. 79-88.pdf635.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.