Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХайдарова, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorKhaidarova, Tetiana-
dc.date.accessioned2022-10-11T12:11:42Z-
dc.date.available2022-10-11T12:11:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56548-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (RP) of the educational discipline "Infrastructure of the commodity market" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the educational discipline of full-time and correspondence forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з маркетингу у розумінні особливостей товарного ринку і специфіки застосування методичного інструментарію сучасної інфраструктури ринку в умовах розвитку ринкових відносин. Метою навчальної дисципліни є дослідження актуальних аспектів розвитку елементів інфраструктури як підґрунтя цілісної економічної системи України за умов реалізації концепції сталого розвитку і засвоєння знань з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку, управління діяльністю підприємства в галузі просування, зберігання та продажу товарів і послуг, забезпечення потреб споживачів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a marketing specialist in understanding the features of the commodity market and the specifics of applying the methodological tools of modern market infrastructure in the conditions of the development of market relations. The purpose of the educational discipline is to study the current aspects of the development of infrastructure elements as the basis of the integral economic system of Ukraine under the conditions of the implementation of the concept of sustainable development and the assimilation of knowledge on the theory of the development of the infrastructure of the commodity market, management of the activities of the enterprise in the field of promotion, storage and sale of goods and services, and provision of consumer needs.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінфраструктураuk_UA
dc.subjectтоварний ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectinfrastructureen
dc.subjectcommodity marketen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Інфраструктура товарного ринку"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "The infrastructure of the commodity market"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Інфраструктура товарного ринку_2021.pdfробоча програма963.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.