Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBorysenko, Olena-
dc.contributor.authorБорисенко, Олена-
dc.date.accessioned2022-11-14T08:50:08Z-
dc.date.available2022-11-14T08:50:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 11.01.03–01–2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56801-
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing of an industrial enterprise" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of industrial marketing based on theoretical provisions and modern forms and methods of industrial, economic and commercial activity that dominate the global economic process. Purpose: formation of professional competences regarding the use of the system of special knowledge and skills in the field of industrial marketing in the system of the general theory of marketing, which will help future specialists to make effective production organizational and scientific decisions at the level of modern requirements.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та умінь, що формують профіль фахівця в галузі промислового маркетингу на основі теоретичних положень та сучасних форм і методів виробничо-господарської і комерційної діяльності, що панують у світовому економічному процесі. Мета: формування професійних компетентностей щодо використання системи спеціальних знань та вмінь у сфері промислового маркетингу в системі загальної теорії маркетингу, що допоможе майбутнім фахівцям приймати ефективні виробничі організаційні та наукові рішення на рівні сучасних вимог.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectindustrial enterpriseuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectпромислове підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of discipline "Marketing of Industrial Enterprise" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг промислового підприємства" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WP_Marketing of Industrial Enterprise_2021.pdfworking program1.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.