Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобарчук, Олександр Антонович-
dc.date.accessioned2023-01-03T08:28:57Z-
dc.date.available2023-01-03T08:28:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57317-
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі видавництва і поліграфії. Метою навчальної дисципліни є надання здобувачам вищої освіти необхідних теоретичних основ, методичних рекомендацій і практичних навичок щодо використання комп’ютерних інструментальних засобів розробки анімаційних документів різного призначення та рівня складності. Завданнями навчальної дисципліни є вивчення основ комп’ютерної анімації та оволодіння навичками з технології комп’ютерної анімації в галузі поліграфії. 1.2. Результати навчання, які дає можливість досягти навчальна дисципліна: знання різних видів анімації, їхнього призначення та особливостей, основних принципів розробки анімованих документів, різних способів використання мультимедійних анімованих документів, їхнє призначення й функціональне навантаження; вміння анімувати різні об’єкти, імпортувати мультимедійні об'єкти у кліп, будувати анімований кліп різними способами, створювати документи рекламного характеру з використанням анімованих елементів, мультимедійні анімовані презентації.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of publishing and printing. The purpose of the educational discipline is to provide higher education students with the necessary theoretical foundations, methodological recommendations and practical skills in using computer tools for the development of animated documents of various purposes and levels of complexity. The tasks of the educational discipline are to study the basics of computer animation and master the skills of computer animation technology in the field of printing. 1.2. Learning outcomes that can be achieved by the academic discipline: knowledge of various types of animation, their purpose and features, basic principles of developing animated documents, different ways of using multimedia animated documents, their purpose and functional load; the ability to animate various objects, import multimedia objects into a clip, build an animated clip in various ways, create advertising documents using animated elements, multimedia animated presentations.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectанімаціяuk_UA
dc.subjectanimationuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна анімаціяuk_UA
dc.subjectcomputer animationuk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectанімований кліпuk_UA
dc.subjectanimated clipuk_UA
dc.titleНавчально методичний комплекс з дисципліни "Основи комп'ютерної анімації"uk_UA
dc.title.alternativeEducational methodical complex in the discipline "Fundamentals of computer animation"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_ОКА_17_186_21.pdfробоча програма976.42 kBAdobe PDFView/Open
Практикум_Основи комп'ютерної анімації.pdfпрактикум2.41 MBAdobe PDFView/Open
ОКА Модульна 2022 - перелік запитань.pdfлабораторна робота127.61 kBAdobe PDFView/Open
Література.txt5.61 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.