Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицук, Ігор Валерійович-
dc.contributor.authorGritsuk, Igor-
dc.contributor.authorВолков, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorVolkov, Volodymyr-
dc.contributor.authorУкраїнський, Євген Олександрович-
dc.contributor.authorUkrainskyi, Yevhen-
dc.date.accessioned2023-01-05T08:36:52Z-
dc.date.available2023-01-05T08:36:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГрицук І.В., Волков В.П., Український Є.О. та ін. Особливості забезпечення нормування показників і керування паливною економічністю транспортного засобу в умовах експлуатації // Вісник машинобудування та транспорту: науковий журнал. – Вінниця, ВНТУ – 2022. – №1(15) 2022. – С. 52–58.uk_UA
dc.identifier.issn2415-3486-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57454-
dc.description.abstractПоказано формування методу забезпечення нормування показників і керування паливною економічністю транспортного засобу у змінних умовах експлуатації засобами оперативного контролю на основі інтелектуальних транспортних систем. Для вирішення поставлених в роботі завдань в якості методологічної основи дослідження використовувався системний підхід. Розроблено загальну методику проведення наукового дослідження нормування і паливної економічності вантажного транспортного засобу категорії N3 у змінних умовах експлуатації засобами оперативного контролю на основі інтелектуальних транспортних систем. Цільовим функціоналом дослідження є поєднання об’єктивних і суб’єктивних факторів експлуатації ТЗ, що забезпечують мінімальну витрату палива. При цьому одночасно вирішується мінімаксна задача, а саме: нормування експлуатаційних показників, паливна економічність ТЗ в умовах експлуатації прагне досягти максимуму, при тому, що витрата палива прагне досягти мінімальних значень. Сформульований загальний підхід до формування методу забезпечення паливної економічності транспортного засобу у змінних умовах експлуатації засобами оперативного контролю на основі інтелектуальних транспортних систем. Процеси вирішення поставлених задач базуються на реалізації системної взаємодії трьох взаємопов’язаних складових: процесної, інформаційної і аналітичної. Показано, що особливість методу полягає в тому, що він передбачає спільне використання всіх наявних методів і засобів отримання інформації про процеси експлуатації ТЗ, про витрату палива, параметри технічного стану і швидкість тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe formation of the method of ensuring the rationing of indicators and management of fuel economy of the vehicle in variable operating conditions by means of operational control on the basis of intelligent transport systems is shown. A systematic approach was used as the methodological basis of the research to solve the tasks set in the work. The general technique of carrying out of scientific research of rationing and fuel economy of the freight vehicle of category N3 in variable conditions of operation by means of operative control on the basis of intelligent transport systems is developed. The target function of the study is a combination of objective and subjective factors of vehicle operation, which ensure minimal fuel consumption. At the same time the minimum task is solved, namely: rationing of operational indicators, fuel economy of the vehicle in the conditions of operation tends to reach the maximum, despite the fact that fuel consumption tends to reach the minimum values. The general approach to the formation of the method of ensuring the fuel economy of the vehicle in variable operating conditions by means of operational control based on intelligent transport systems is formulated. The processes of solving the tasks are based on the implementation of systemic interaction of three interrelated components: process, information and analytical. It is shown that the peculiarity of the method is that it involves the joint use of all available methods and means of obtaining information about the processes of operation of the vehicle, fuel consumption, parameters of technical condition and speed, and so on.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВінницький національний технічний університетuk_UA
dc.subjectтранспортний засібuk_UA
dc.subjectvehicleuk_UA
dc.subjectнормуванняuk_UA
dc.subjectrationinguk_UA
dc.subjectпаливна економічністьuk_UA
dc.subjectfuel economyuk_UA
dc.subjectумови експлуатаціїuk_UA
dc.subjectoperating conditionsuk_UA
dc.titleОсобливості забезпечення нормування показників і керування паливною економічністю транспортного засобу в умовах експлуатаціїuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of ensuring standardization of indicators and management of fuel economy of the vehicle in conditions of operationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc656.136:004(043.3)uk_UA
dc.identifier.doi10.31649/2413-4503-2022-15-1-52-57-
Appears in Collections:Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14_Стаття_Вісник_Вінниця_2022.pdf912.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.