Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPinchuk, Tetyana Oleksandrivna-
dc.contributor.authorПінчук, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-03-10T07:07:22Z-
dc.date.available2023-03-10T07:07:22Z-
dc.date.issued2023-03-09-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58351-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Грищенко Юрій Віталійовичuk_UA
dc.description.abstractThe human factor problem is one of the head causes of the most aviation accidents and incidents. If we analyze the statistics of aviation accidents in recent years, we can see the growth dynamics of such cases precisely because of the human factor. The establishment of processes between man and machine is the basis for optimizing their interaction. The development of the particular warning system and recommendations for avionics failures during flight could reduce the impact of aircraft system malfunction on the pilot's psychophysiological stress and reduce the likelihood of errors due to the emotional state of the crew. This system would help the pilot improve his work and increase the effectiveness of his decision-making. Thus, the greater the number of failures in aircraft systems during flight, the greater the likelihood of making a mistake.uk_UA
dc.description.abstractПроблема людського фактору – одна з головних причин найбільше авіаційних подій та інцидентів. Якщо проаналізувати статистику авіації ДТП за останні роки ми бачимо саме динаміку зростання таких випадків через людський фактор. Налагодження процесів між людиною і машина є основою для оптимізації їх взаємодії. Розробка конкретної системи оповіщення та рекомендації щодо несправності авіоніки під час польоту можуть зменшити вплив несправності системи літака на психофізіологічний стрес пілота та зменшити ймовірність помилок через емоційний стан екіпажу. Ця система допоможе пілоту покращити свою роботу та підвищення ефективності прийняття ним рішень. Таким чином, чим більше число збоїв у системах літака під час польоту, тим більша ймовірність виникнення a помилка.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectavionicsuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectflight safetyuk_UA
dc.subjectбезпека польотуuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectaccidentsuk_UA
dc.subjectінцидентиuk_UA
dc.titleWarning and recommendation system in case of avionics failure for aircrew during flightuk_UA
dc.title.alternativeСистема попередження та рекомендацій у разі відмови авіоніки екіпажу під час польотуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2022_173_Пінчук Т.О..pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.