Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАгєєва Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorАгеева Галина Николаевна-
dc.contributor.authorAgieieva Galyna-
dc.contributor.authorКрівєльов, Леонід Іванович-
dc.contributor.authorКривелев, Леонид Иванович-
dc.contributor.authorKriveljov, Leonid-
dc.date.accessioned2023-05-29T11:58:36Z-
dc.date.available2023-05-29T11:58:36Z-
dc.date.issued2023-05-25-
dc.identifier.citationАгєєва Г. М., Крівєльов Л. І. Організація привокзального простору Південного вокзалу Києва зі збереженням будівлі Залізничного ринку // ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інновації в архітектурі, дизайні та мистецтві» 25-26 травня 2023 р., м. Київ. – Національна академія образотворчих мистецтв та архітектури, 2023. – С. 4-5.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59658-
dc.description1. Агєєва Г. М. Оболонки подвійної додатньої кривизни в архітектурі будівель транспортних вузлів Києва. Архітектура історичного Києва. Історія – теорія – практика : матеріали VI Міжнар. наук.-прак. конф., м. Київ, 20 лист. 2020 р. Київ : КНУБА, 2020. С. 14-15. 2. Крівєльов Л. І., Кафієв К. П. (2023). Збереження забудови київського модернізму минулого століття. Технічний стан будівлі «Залізничний ринок». Наука та будівництво. 2023. № 33 (3-4). https://doi.org/10.33644/10.33644/2313-6679-34-2022-1 3. Сердюков В. М., Григоренко А. Г., Кривелев Л. И. Испытание сооружений. Киев : Будівельник, 1976. 200 с.uk_UA
dc.description.abstractОстаннім часом у світі набуває гостроти проблема збереження низки об’єктів, побудованих упродовж 1960-1990-х років. Актуальним є збереження й місця та ролі таких об’єктів у містобудівної ситуації, яка постійно змінюється у часі. До розв’язання проблеми долучаються спеціалісти, громадські діячі та організації. За ініціативою останніх створено мапу архітектури київського модернізму, на якій позначено 70 об’єктів, зокрема, будівля Залізничного ринку 1973 року побудови. Серед критеріїв відбору об’єктів означеного періоду будівництва – відповідні містобудівні, архітектурні, конструктивні та інженерні рішення, технології проєктування, виготовлення та монтажу будівельних конструкцій, технічний стан будівель, тощо. Технічний стан будівлі після довготривалої експлуатації дозволяє прогнозувати можливість їх подальшої експлуатації при дотриманні відповідних умов. Зміни візуального оточення вимагають пошуку нових підходів до відновлення її місця та ролі як об’єкта київського модернізму у містобудівної ситуації, що склалася. Використання методу тріангуляції у містобудівних та архітектурних рішеннях дозволить забезпечити цілісність організації привокзального простору та її завершеність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія образотворчого мистецтва і архітектуриuk_UA
dc.subjectмістобудуванняuk_UA
dc.subjectпросторова організаціяuk_UA
dc.subjectпривокзальний простірuk_UA
dc.subjectПівденний вокзал Києваuk_UA
dc.subjectЗалізничний ринокuk_UA
dc.subjectархітектура київського модернізмуuk_UA
dc.subjectтріангуляціяuk_UA
dc.subjectтримальні елементиuk_UA
dc.subjectкутиuk_UA
dc.subjectтрикутнікиuk_UA
dc.subjectпроторові геометрічні побудовиuk_UA
dc.subjectурбаністикаuk_UA
dc.subjectкиївuk_UA
dc.subjectплоща Кудряшоваuk_UA
dc.subjectбудівлі ринківuk_UA
dc.titleОрганізація привокзального простору Південного вокзалу Києва зі збереженням будівлі Залізничного ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.doi10.5281/zenodo.8247314-
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4-5-Інновації_Збірник ІІ_23.pdf227.46 kBтези доповідіView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.