Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДзюба, Аліна Олегівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T11:23:51Z-
dc.date.available2023-06-28T11:23:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДзюба А.О. Стратегія просування SMM курсів в Інстаграм. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59921-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05. 2021 р №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторію університету". Керівник кваліфікаційної роботи доктор філософських наук, професор Христокін Геннадій Володимирович.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі, коли велика частина споживачів знаходиться в онлайні, SММ стає важливим інструментом для забезпечення успішної комунікації з аудиторією та забезпечення конкурентоспроможності на ринку. SММ просування дозволяє підприємствам, брендам та іншим організаціям ефективно залучати та спілкуватися зі своєю аудиторією, підвищувати її лояльність та залученість. Важливість теми засвідчує кількість наукових досліджень серед культурологів, маркетологів, рекламістів, психологів та соціологів.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.titleСтратегія просування SMM курсів в Інстаграмuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_061_ДзюбаАО.pdf891.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.