Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShvets, Maksym Oleksandrovych-
dc.contributor.authorЩвець, Максим Олександрович-
dc.date.accessioned2023-07-05T07:29:25Z-
dc.date.available2023-07-05T07:29:25Z-
dc.date.issued2023-06-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60408-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.uk_UA
dc.description.abstractIn the conditions of a market economy, in-depth knowledge and the ability to skillfully use tools of influence on the market that is formed on it acquire special importance for the successful operation of enterprises. In today's economy, in which advertising and marketing budgets are increasingly being cut, the use of digital marketing is increasing. Digital marketing provides wide opportunities for the provision of goods or services: a variety of formats, the possibility of clear orientation, the possibility of detailed analysis of an advertising campaign, the speed of making changes, starting and stopping advertising fingers, a huge variability of tests, personalized appeal, feedback from users, work with opinion leaders on the Internet, the possibility of remarketing, working with lost customers. All these provisions are undeniable advantages and determine the relevance of using digital marketing in modern economic conditions. The number of Internet users in the world increased to 4.54 billion, which is 7% more than last year (+ 298 million new users compared to January 2022 data). In the last year 2020, there were 3.80 billion social media users in the world, the social media audience grew by 9% compared to 2022 (that's 321 million new users for the year).uk_UA
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки особливого значення для успішної діяльності підприємств набувають глибокі знання та вміння вміло використовувати інструменти впливу на ринок, що на ньому формується. У сучасній економіці, в якій рекламні та маркетингові бюджети все більше скорочуються, використання цифрового маркетингу зростає. Цифровий маркетинг надає широкі можливості для надання товарів чи послуг: різноманітність форматів, можливість чіткого орієнтування, можливість детального аналізу рекламної кампанії, швидкість внесення змін, запуск і зупинка рекламних пальців, величезна варіативність тести, персоналізоване звернення, зворотний зв'язок з користувачами, робота з лідерами думок в Інтернеті, можливість ремаркетингу, робота з втраченими клієнтами. Усі ці положення є незаперечними перевагами та визначають актуальність використання цифрового маркетингу в сучасних економічних умовах. Кількість інтернет-користувачів у світі зросла до 4,54 млрд, що на 7% більше, ніж минулого року (+ 298 млн нових користувачів порівняно з даними січня 2022 року). У минулому 2020 році у світі було 3,80 мільярда користувачів соціальних мереж, аудиторія соціальних мереж зросла на 9% порівняно з 2022 роком (це 321 мільйони нових користувачів за рік).uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectbrand awarenessuk_UA
dc.subjectTV marketuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectforecastuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectвпізнаваність брендуuk_UA
dc.subjectтелеринокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleAnalyzing the impact of Samsung`s marketing campaigns on brand awareness and consumer behavior in Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeАналіз впливу маркетингових кампаній Samsung на впізнаваність бренду та поведінка споживачів в Україніuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щвець_дипломна_робота.pdfДипломна робота892.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.