Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаєнко, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorSaienko, Tetiana Vasylivna-
dc.date.accessioned2023-08-22T07:43:51Z-
dc.date.available2023-08-22T07:43:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60666-
dc.descriptionНавчально-методичний комплекс з дисципліни "Екологічна освіта: вітчизняний та світовий досвід" для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Бакалавр" спеціальності 101 "Екологія"uk_UA
dc.description.abstractДисципліна «Екологічна освіта: вітчизняний та світовий досвід» є важливим компонентом сукупності знань та умінь, що формують профіль фахівця у галузі природничих наук. Метою викладання дисципліни є надання здобувачам теоретичних і практичних знань щодо формування екологічної світоглядної орієнтації на основі екологічного мислення, свідомості, етики, культури, відповідальності заради збереження життя на планеті та сталого, збалансованого, екобезпечного розвитку. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - перехід від природоохоронної освіти до світоглядно-ціннісної, дієво-відповідальної, морально-етичної; - оцінювання потенціалу вітчизняної екоосвіти, зокрема вищої технічної; - оцінювання потенціалу світового досвіду еконавчання, зокрема у ЄС; - розуміння важливості екологічної освіти як базису освіти для сталого, природоузгодженого, гармонійного розвитку.uk_UA
dc.description.abstractThe subject "Environmental education: national and world experience" is an important component of the totality of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of natural sciences. The purpose of teaching the subject is to provide students with theoretical and practical knowledge about the formation of an ecological outlook based on ecological thinking, consciousness, ethics, culture, responsibility for the preservation of life on the planet and sustainable, balanced, environmentally safe development. The tasks of studying the academic subject are: - transition from environmental protection education to outlook-value, action-responsibility, moral-ethical education; - assessment of the potential of domestic eco-education, in particular higher technical education; - assessment of the potential of the global experience of economic education, in particular in the EU; - understanding the importance of environmental education as the basis of education for sustainable, environmentally friendly, harmonious development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectсистема екологічної освітиuk_UA
dc.subjectекологічна свідомістьuk_UA
dc.subjectноосфераuk_UA
dc.subjectenvironmental educationuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjectsystem of environmental educationuk_UA
dc.subjectenvironmental awarenessuk_UA
dc.subjectnoosphereuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс з дисципліни «Екологічна освіта: вітчизняний та світовий досвід»uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex on the subject "Environmental education: national and world experience"uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+РП_Екологічна_освіта_вітчизняний_та_світовий_досвід_скан_фін_.pdfРП 10.02.03-01-20225.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.