Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60911
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСенько, Юлія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-09-19T08:30:54Z-
dc.date.available2023-09-19T08:30:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСенько Ю.О. Специфіка соціальної роботи з дезадаптованими дітьми та підлітками. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Соціальна робота». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60911-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 23 «Соціальна робота», спеціальність 231 «Соціальна робота», освітньо-професійна програма «Соціальна робота». Керівник проекту: доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальних технологій Котикова Олена Михайлівнаuk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження зумовлена тим, що на сьогоднішній день в нашій країні значно збільшується кількість дітей та підлітків, що мають прояви соціальної дезадаптованості. Саме поняття «дезадаптація» передбачає соціально-психологічне або соціальне забарвлення, так як трактує поведінку дітей та підлітків з аспекту визначеної соціальної унормованості, ну або певній невідповідності їй. Дезадаптація підлітків має на меті спотворення ходу соціального розвитку, встановлення себе як особистості та повноцінної соціалізації. Це все є наслідками агресивної поведінки у школі (з вчителям та однолітками), здійснення правопорушень, конфліктів з батьками, вживання наркотиків, алкоголю, бродяжництва тощо. Дані прояви в більшості випадків спричинені неповним життєвим досвідом, негативним впливом навколишнього середовища, спадковістю, не правильним вихованням, невідповідним ставлення до самого себе та не встановленню відповідних аспектів про власну особистість. Невирішуваність внутрішніх конфліктів з самим собою, з близькими та діяльністю середовища провокує виникнення відстороненості, далі конфронтацію, і, зрештою, певну постійну диспозицію до взаємодії в різні способи з навколишніми, способами самовираження та готовністю протистоянням. Всі зазначені аспекти повною мірою впливають на рівень життєдіяльності суспільства та на всебічний його розвиток. Тому, соціальна робота, соціальні працівники та педагоги неабияк відіграють роль у вирішенні зазначеної проблеми. Так як правильне, своєчасне втручання може запобіганню утворення більш критичних утворень, таких, як девіації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальні працівникиuk_UA
dc.subjectдезадаптовані дітиuk_UA
dc.subjectдезадаптовані підліткиuk_UA
dc.titleСпецифіка соціальної роботи з дезадаптованими дітьми та підліткамиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2023_231_Сенько.pdf813.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.