Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62192
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКашуба, Владислав Юрійович-
dc.date.accessioned2024-01-31T09:04:31Z-
dc.date.available2024-01-31T09:04:31Z-
dc.date.issued2023-12-31-
dc.identifier.citationКашуба В. Ю. 3D-візуалізація моделі персонажа з використанням програмного забезпечення Blender. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні технології проектування». - Київ, 2023. –98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62192-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Сергій Водоп’янов.uk_UA
dc.description.abstractВ сучасному світі технологічних досягнень та розквіту комп'ютерної графіки, 3D візуалізація стає важливою складовою для різноманітних сфер, від ігрової індустрії до архітектурного дизайну. У цьому контексті особливо актуальним є використання програмного забезпечення Blender для створення тривимірних моделей, зокрема, персонажів. Задача візуалізації персонажів у 3D просторі стає все більш складною та водночас захоплюючою завданням. Використання Blender, яке є відкритим та безкоштовним інструментом для 3D моделювання, дозволяє розкрити широкий спектр творчих можливостей та створити реалістичних персонажів. Дана кваліфікаційна робота присвячена вивченню та аналізу теоретичних аспектів 3D візуалізації персонажів, розгляду інструментів, які використовуються для цього, зосереджуючись на особливостях використання Blender. Крім того, кваліфікаційна робота включає проект зі створення 3D моделі персонажа, який дозволить конкретизувати отримані теоретичні знання в практичному застосуванні. У цьому дослідженні, основна мета полягає в ретельному розгляді можливостей, які надає програмне забезпечення Blender, у сфері 3D візуалізації персонажів. Розкриваючи потенціал Blender, ми спрямовані на вивчення ключових аспектів створення тривимірних моделей, зокрема персонажів, з особливим акцентом на досягнення реалістичності в їхньому вигляді. Проведення цього дослідження має вибудувати теоретичну базу, що використовуються у процесі 3D моделювання персонажів. Крім того, кваліфікаційна робота включатиме створення конкретного проекту, який слугуватиме ілюстративним прикладом використання вивчених методів та технік у практичному використанні. Дана робота сприятиме глибшому розумінню можливостей Blender та дозволить демонструвати його ефективність у створенні вражаючих тривимірних персонажів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectblenderuk_UA
dc.subject3D Modelinguk_UA
dc.subject3D моделюванняuk_UA
dc.subject3D персонажuk_UA
dc.subject3D редакторuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.title3D-візуалізація моделі персонажа з використанням програмного забезпечення Blenderuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКНТ_2023_122_Кашуба В.Ю.pdfДипломна робота магістра4.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.