Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕркінов, Отабек Ділшод угли-
dc.contributor.authorErkinov, Otabek Dilshod ugli-
dc.date.accessioned2024-02-15T10:25:14Z-
dc.date.available2024-02-15T10:25:14Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationЕркінов О.Д. Сучасні методи збільшення пропускної спроможності в зоні підходу. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 272 "Авіаційний транспорт". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 92с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62290-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи к.п.н., доцент, доцент кафедри аеронавігаційних систем Луппо Олександр Євгенійовичuk_UA
dc.description.abstractЗбільшення польотів цивільної авіації створює проблему організації повітряних потоків у зоні підходу, так як велика кількість рейсів сходяться в одній точці, а саме біля аеропортів. Тому впровадження сучасних методів збільшення пропускної спроможності є одним з головних пріорітетів розвитку аеронавігаційної системи будь-якої країни. Це дозволить обслуговувати більшу кількість рейсів у такий самий проміжок часу зі збереженням прийнятного рівня безпеки польотів. У цій роботі розглянуті сучасні методи збільшення пропускної спроможності. Виявлено, що процедурні методи є найбільш економічно ефективними. Обрані найбільш ефективні ці методи та шляхи їх впровадження. Аналітично було обчислено ефективність застосування цих методів. Також були підготовлені рекомендації підготовки диспетчерів УПР з урахуванням особливостей цих методів.uk_UA
dc.description.abstractThe increase in civil aviation flights creates the problem of air flows organisation in the approach zone, since a large number of flights converge at one point, namely near airports. Therefore, the implementation of modern methods of increasing capacity is one of the main priorities for the development of the air navigation system of any country. This will make it possible to service a larger number of flights in the same period of time while maintaining an acceptable level of flight safety. This paper examines modern methods of increasing capacity. Procedural methods have been found to be the most cost-effective. The most effective methods and ways of their implementation have been chosen. The efficiency of using these methods was analytically calculated. Recommendations were also prepared for the training of air control controllers, considering the features of these methods.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectпроцедурні методи збільшення пропускної спроможності в зоні підходуuk_UA
dc.subjectорганізація повітряного рухуuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікація диспетчера УПРuk_UA
dc.subjectаеронавігаційна система Україниuk_UA
dc.subjectprocedural methods of increasing capacity in the approach zoneuk_UA
dc.subjectAir Traffic Managementuk_UA
dc.subjectimproving the qualification of air traffic controlleruk_UA
dc.subjectair navigation system of Ukraineuk_UA
dc.titleСучасні методи збільшення пропускної спроможності в зоні підходуuk_UA
dc.title.alternativeModern Methods of Increasing Capacity in the Approach Zoneuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2023_272_ОПР_Еркінов Отабек.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.