Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9223
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2014-07-17T11:50:50Z-
dc.date.available2014-07-17T11:50:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9223-
dc.description.abstractНаукова новизна результатів роботи полягає в тому, що розвинуто нелінійну теорію пружності і пластичності для плоских задач і теорію граничного напруженого стану ґрунтового півпростору. Створено методологію реконструкції об’єктів аеропортів в складних інженерно- геологічних умовах України. Значимість отриманих наукових результатів полягає в тому, що розроблена методо- логія дозволяє аналізувати вплив ґрунтової основи на напружено-деформований стан аеродро- мних покриттів, на основі розроблених теоретичних основ методики чисельного розрахунку стійкості об’єктів аеропортів при урахуванні граничного стану рівноваги півпростору, та до- зволяє моделювати умови міцності і несучої здатності конструкцій об’єктів аеропортів, що зна- ходяться у взаємодії з ґрунтовим півпростором на основі розроблених уточнених методів роз- рахунку жорстких аеродромних покриттів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectреконструкціяuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectінженерно-геологічні умовиuk_UA
dc.subjectскладні умовиuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleМетодологія реконструкції об’єктів аеропортів у складних інженерно-геологічних умовах Україниuk_UA
dc.typeTechnical Reportuk_UA
Appears in Collections:Наукові тематики НАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf186 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.