Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧемакіна Октябрина Володимирівнаuk_UA
dc.contributor.authorЧемакина Октябрина Владимировнаru
dc.contributor.authorChemakina Oktyabrinaen
dc.contributor.authorБармашина Людмила Миколаївнаuk_UA
dc.contributor.authorБармашина Людмила Николаевнаru
dc.contributor.authorBarmashina Ludmilaen
dc.date.accessioned2014-09-12T10:46:13Zen
dc.date.available2014-09-12T10:46:13Zen
dc.date.issued2007en
dc.identifier.citationТеоретичні та методичні основи архітектури та містобудування. Навчально-методичний посібник / Чемакіна О.В., Бармашина Л.М.. Теоретичні та методичні основи архітектури i містобудування: навч.-метод. nociб. - К.: НАУ, 2007. - 156 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9687en
dc.description.abstractМістить відомості про фактори, що впливають на формування архітектурно-просторового середовища, засоби виконання головних завдань архітектури та містобудування, oсновні поняття щодо типізації та унифікації, методи формування архітектурно-будівельного проекту, архітектурну графіку та макетування. Матеріал викладено відповідно до навчальної програми дисципліни «Теоретичні та методичні основи архтектури i містобудування».Посібник є базовим для подальшого вивчення основ архітектурної композиції та архитектурного проектування. Для студентів спеціальності 6.120100 «Дизайн архітектурного середовища».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectархітектураuk_UA
dc.subjectмістобудуванняuk_UA
dc.titleТеоретичні та методичні основи архітектури та містобудування. Навчально-методичний посібникuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання, посібники кафедри архітектури та просторового планування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Посібник Теоретичні 2007.pdf68.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.